26.9.15

WIN WIN WIN / SHOES OF CHOICE FROM SACHA

. w I N . W I N . W I N .

Time for another giveaway! This time you can win a pair of Sacha shoes of your own choice! As you all know I love the shoes from the Sacha collection because it matches with my fashion style. You also get the chance to get a pair of cute shoes like I have. Want to know how? It's very easy:)

Click H E R E and you are very close of winning your favorite shoes from S A C H A
Beside the chance to win you also automatically get a discount on the new collection!

Below you will find some inspiration pictures of some outfits I created with my Sacha shoes.
____________________________________________________________


Het is weer tijd voor een win-actie! En niet zomaar eentje! Ik ben zelf gek op schoenen van Sacha omdat ze leuke hippe schoentjes hebben voor een fijne prijs. Ik heb al een aardige collectie opgebouwd met schoenen die ik eindeloos kan combineren. Jullie krijgen nu de kans om ook zo'n hip paartje te bemachtigen. Je wil natuurlijk weten hoe? Heel simpel! 

Klik H I E R (even inschrijven!)om mee te doen en kans te maken op een paar schoenen van S A C H A.  Naast dat je kans maakt op een paar schoenen krijg je door mee te doen aan deze actie automatisch korting op de nieuwe collectie!

Hieronder een paar inspiratie foto's van outfits die ik heb gedragen met mijn Sacha schoenen! 

70'S PLATFORM SHOES

 photo BF888E83-8A07-4EEA-A61F-DBE431183F3D_zpsu2mrc2lz.jpg


METALLIC DERBY SHOES

 photo a2a4b5f4-bb11-4114-84e5-1a0d597964a4_zpsyad6y6kf.jpg


 photo 0eeac3a6-a85c-4eb6-a749-c56428c8f7d0_zpsv1mevshp.jpg


CROCO DERBY SHOES

 photo A8A66730-7D6E-4852-AC59-2BA298420A70_zpsphj6loeg.jpg

4 comments:

Lovethethunder said...

This give away is not working anymore I guess, since it's already been a few months :(?

Lovethethunder said...

Deze actie geld zeker niet meer? Als ik mijn gegevens invul en op verzenden klik komt er een error:(

Ps. I love your style :D

FASHIONABLE PRIS said...

Nee helaas! Deze actie is alweer even geleden! Xx

FASHIONABLE PRIS said...

En dank je wel! Leuk dat je mij volgt! <3 xx