15.9.15

WIN WIN WIN // EEN PAAR SCHOENEN VAN SACHA

. w I N . W I N . W I N .

Het is weer tijd voor een winactie! En niet zomaar eentje! Ik ben zelf gek op schoenen van Sacha omdat ze leuke hippe schoentjes hebben voor een fijne prijs. Ik heb al een aardige collectie opgebouwd met schoenen die ik eindeloos kan combineren. Jullie krijgen nu de kans om ook zo'n hip paartje te bemachtigen. Je wil natuurlijk weten hoe? Heel simpel! 

Klik H I E R (even inschrijven!)om mee te doen en kans te maken op een paar schoenen van S A C H A.  Naast dat je kans maakt op een paar schoenen krijg je door mee te doen aan deze actie automatisch korting op de nieuwe collectie!

Hieronder een paar inspiratie foto's van outfits die ik heb gedragen met mijn Sacha schoenen! Ik heb even drie schoenen trends voor jullie op een rijtje gezet!
.

T H E  O V E R K N E E  B O O T

 photo C5EF789B-991C-443A-B1E6-77C4EF588032_zpssvyxar02.jpg
T H E  M E T A L L I C  D E R B Y

 photo 40BC2364-1844-43D9-B330-9BD900701829_zps6o6y6ro3.jpg
T H E  P I S T O L  B O O T

 photo 8BD62E82-5CD5-4EC3-96AA-B8E9DD31CF84_zpsrnafde06.jpg

2 comments:

Evelyne Fierens said...

Leuk! Ik doe mee! Sasha heeft zulke leuke schoenen.

Amanda said...

Super leuk! Ik ben nog opzoek naar de perfecte laarsjes voor de bruiloft van vrienden! Zou te gek zijn als ik deze prijs win