7.5.14

OUTFIT OF THE DAY: WRAAAARWCHHHH I AM A TIGER


foto 3.JPG wordt weergegeven

foto 1.JPG wordt weergegeven foto 2.JPG wordt weergegeven

I felt like wearing a comfortable but fashionable outfit. Long time I did an outfit post! I got tired of my balcony shoots so this time a selfie outfit post:) haha.

Wearing: 

Leopard trousers: VILA 
Pullover: Vero Moda
Hat: Pieces
Army boots: Zara
Feather earring: ICatchy (www.icatchy.nl) 

WANT TO WIN A 50 EURO VOUCHER FROM MOOIESCHOENEN.NL? VISIT MY FACEBOOKPAGE (FASHIONABPEPRIS) AND ENTER THE SHARE-LIKE-WIN!!


2 comments:

Vera said...

Ik kan de foto's niet zien, maar vind het wel apart dat je als titel van je outfit 'i'm a tiger' hebt, terwijl je typt een luipaardprint broek aan te hebben? Volgens mij klopt dat niet helemaal? Ben wel heel benieuwd naar de outfit trouwens, maar kan hem dus niet zien. Geen idee of het aan mij ligt of niet?

FASHIONABLE PRIS said...

Hi Vera! Haha ik snao je maar dat is het leuke aan bloggen. Het hoeft niet per se altijd te kloppen! Ik vond het gewoon een leuke titel;) Ik ga even kijken naar de foto's. ik kan ze gewoon zien maar ik ga even kijken of ik het kan aanpassen waardoor ze altijd zichtbaar zijn iig! ;)