2.5.14

LIKE + SHARE + WIN // 50 EURO VOUCHER MOOIESCHOENEN.NL

         
























Mooieschoenen.nl is al jaren een van mijn favouriete webshops op gebied van schoenen. Ze hebben werkelijk alle merken die je je maar kan bedenken en daarnaast nog trendy ook! Ook voor het zomerseizoen hebben ze weer heerlijk veel keus aan leuke hakjes, sandaaltjes en schoentjes die je outfit helemaal compleet maken! Voor de bohemian look kan je denken aan Minnetonka's en voor een wat sportievere look ga je gewoon voor Converse All Stars!

Lucky me mag ik een waardebon verloten onder mijn lezers t.w.v. 50 euro! Dit keer is het een LIKE/SHARE/WIN actie op Facebook. Dit moet je er voor doen:

1: Like Mooieschoenen.nl (HIER) en Fashionablepris( HIER )op Facebook
2: Like en deel de actie vanaf facebook op je eigen wall!

Het zou leuk zijn als je ook nog een berichtje achterliet op deze post als de stappen zijn gedaan! :)

Heel veel succes allemaal! De actie zal ongeveer 2 weken duren!

1 comment:

Anita H. said...

Stappen gedaan (toepasselijke term bij deze prijs) en ik maak graag kans.