13.8.13

GIVEAWAY MOOIESCHOENEN.NL DEEL III

 photo Naamloos_zpsc8b125e3.jpg

Laatste ronde! Afgelopen twee weken heeft in het teken gestaan van Mooieschoenen.nl en social media. De eerste week stond in het teken van Twitter, de tweede in het teken van Facebook en deze week staat geheel in het teken van Pinterest!Om een bon te winnen om deze te besteden op Mooieschoenen.nl ter waarde van 75 euro moet je de volgende stappen doen:

1) Deel dit bericht op jouw Facebook2) like FASHIONABLEPRIS en MOOIESCHOENEN.NL op Facebook 
3) like MOOIESCHOENEN.NL en FASHIONABLEPRIS op Pinterest 
4) Vergeet niet te reageren op deze blogpost! (laat je naam en e-mail adres achter)

De actie eindigt maandag 19 augustus! Heel veel succes!

De winnaar van vorige week is Jaimie (fashiographic@hotmail.com)

Gefeliciteerd Jaimie! Je krijgt vandaag nog een e-mail!

7 comments:

Merel said...

Alles gedaan! IK wil echt supergraag winnen! Succes iedereen die meedoet!

Liefs, Merel


(merel.los@hotmail.com)

Jaimie said...

Yes helemaal geweldig! Heel erg bedankt, ik ben er super blij mee. Liefs, Jaimie

Anonymous said...

In de herkansing!:)

X Maaike (maaikelos@hotmail.com)

kellyfashionista said...

laaste keer (:
succes met winneres uitzoeken !
(email : m700271@daltonvoorburg)
(naam : Kelly )

Anita H. said...

Ik doe ook mee!!

sandra alise said...

Oeh leuke actie!
Ik doe ook mee, alles geliked en gedaan :)
email is sandra.baggerman@hotmail.com

x

christina mardini said...

Super leuke winactie, ik doe weer mee!!:)