6.8.13

GIVEAWAY MOOIESCHOENEN.NL DEEL II

 photo Naamloos_zpsc8b125e3.jpg Het is zomer! En dat mogen we vieren! Daarom hebben Mooieschoenen.nl en Fashionablepris hun krachten gebundeld en een geweldige giveaway actie voor jullie opgezet! Mooieschoenen.nl is een fantastische webshop met (de naam zegt het al) heel veel mooie schoenen! Mooieschoenen.nl verkoopt echte kwaliteit schoenen van trendy merken zoals UGG Australia, Dr. Martens, Sendra, Mexicana, Diesel, Converse, Vans en nog veel meer!


Social Media is een belangrijk deel van deze moderne samenleving geworden en om iedereen even onder de armen te kietelen, zodat de vingertjes de typemachine weer beklimmen, verloot ik 3 weken achter elkaar elke week een tegoedbon t.w.v. 75 euro. Deze kan je besteden op de webshop van mooieschoenen.nl! Facebook, Twitter en Pinterest zijn belangrijke social media kanalen. Vorige week stond in het teken van Twitter en deze tweede week zal geheel in het teken staan van FACEBOOK! Deze actie geldt alleen voor de Nederlandse lezers. Om deze bon te winnen moet je de volgende acties uitvoeren:


1) Deel dit bericht op jouw Facebook
2) like FASHIONABLEPRIS en MOOIESCHOENEN.NL op Facebook
3) Vergeet niet te reageren op deze blogpost! (laat je naam en e-mail adres achter



Dinsdag 13 augustus wordt de winnaar bekend gemaakt! Diegene kan lekker met een bedrag t.w.v. 75 euro gaan shoppen op Mooieschoenen.nl! Good luck!


De eerste bon is verloot onder de deelnemers van vorige week. De winnaar is Paloma Uhl! Je zal vandaag een email ontvangen met de bon die je kan besteden op Mooieschoenen.nl! Veel plezier ermee!

15 comments:

lisa houdijk said...

alweer toffe winactie !
naam : Kelly
email : m700271@daltonvoorburg.nl
succes !

Jaimie said...

Super leuke winactie! Ik volgde je blog al en nu heb ik jou en mooieschoenen.nl geliked op Facebook.

Liefs, Jaimie
fashiographic@hotmail.com

Anonymous said...

Wat geweldig leuk heel graag maak ik kans.
Groetjes Irene
ireneniec1948@gmail.com

michav73 said...

Jaaaaaaaa leuk!!! Ik waag graag een poging voor de toffe prijs!! Wat een leuk product en actie alvast bedankt voor de voorpret, die is ook al leuk mijn complimenten voor de mooie FB pagina en het aanbod. Op hoop van zegen dan maar.
micha.vermaas@gmail.com

Mar Zeelenberg said...

Heel leuk! Weer meegedaan. Nu duimen. .mail marlijn 26_zeelenberg@hotmail.com

Meike van Dam said...

Het is al te gek dat je me inspireert met je fashion blog, maar dat je de mogelijkheid biedt om leuke items te winnen is echt een super leuke actie

Meike van Dam
meike_vdam@hotmail.nl

Lia said...

Wow, wat geen geweldige actie van Fashionablepris. Mooieschoenen.nl heeft een geweldige collectie. Ik doe graag een deze toffe actie mee.

liesje Klerks said...

Wowww geweldige actie!! En ze hebben daar hele mooie schoenen zoals de naam al zegt!

Xoxo Liesje Klerks

My Own Fairytale said...

Ik doe weer mee met deze toffe actie!

myownfairytale_@Hotmail.com

XO

Laleh

Zoë Louwerse said...

ik doe zeker mee!
heb geliked en geshared (zoe louwerse)
x

Anita H. said...

Ik maak graag kans! sepia@home.nl

Fashiontornado said...

Super leuke give-away!
Got my fingers crossed :)

Christina
christinaa_@live.nl

Anonymous said...

Morning, zeker de moeite waard om mee te doen aan deze leuke give away actie!!

X Maaike
Maaikelos@hotmail.com

Zoë Louwerse said...

Email is zoe2308@live.nl

Levande said...

Ik baal.. te laat.