29.4.13

GIVEAWAY // PICK YOUR UGGS


www.mooieschoenen.nl is een hele fijne webshop waar je voor ieder wat wils kan vinden! Van stoere sneakers tot vrouwelijke sandalen en sexy high heels. Ook voor kinderen en heren is er veel moois te vinden!

Voor dames is er onder andere een zeer uitgebreide collectie Uggs; Heerlijk zachte Ugg boots, stevige leren Ugg laarzen, zomerse Ugg sneakers, vrouwelijke Ugg sandalen op sleehak, hippe Ugg klompjes, comfortabele Ugg pantoffels en vrolijke zomerse Ugg slippers. Alle modellen dragen het onmiskenbare Ugg Australia handschrift. 

 Uggs zijn echt de fijnste schoenen die er bestaan. Ze zitten heerlijk en zijn gemaakt van echte sheepskin. Daarnaast zijn ze ook razend populair. Ook onze favo celebs zijn gevallen voor Ugg-boots en dragen deze met trots!


 photo ADC1FF3F-BA01-4DD8-A575-5E49536A6BC3-14308-000009E0B22C688E_zps993af2a4.jpg
                      ( Jennifer Lopez, Hilary Duff & Leighton Meester)  

Maar niet alleen deze celebs kunnen lopen in een paar heerlijk fashionable Uggs, JIJ kan ook een paar Uggs winnen! PICK YOUR UGGS! Je kan jouw eigen kleur en maat kiezen van de Bailey Button mini Uggs Kobalt blauw, aqua groen en flamingo roze! Wie wil er nou geen paar van deze zachte zomerse Uggs aan de voeten! Een paar UGGS voor jezelf, jouw moeder, jouw beste vriendin, you name it! 

 photo Ugg-klein_zps18e24596.jpg






 photo 1F71C0E2-184D-40E3-81D3-5CC0A8D4F0C6-14308-000009E1AF94E425_zps351b835f.jpg
 photo 6E179233-19E8-48D4-988B-4FCE4FBD7BDD-14308-000009E1B75330CE_zps1baf70eb.jpg
 photo F111E15C-CF8D-4D20-98F7-12BDE21CDEBF-14308-000009E1B390A5EA_zps44bec7da.jpg




Voordat je mee kan doen aan PICK YOUR UGGS moet je even de onderstaande 4 stappen volgen:




2) Volg Mooieschoenen.nl op TWITTER of FACEBOOK

3) DEEL de link van deze post op jouw FACEBOOK en TWITTER

4) Laat een comment achter op deze post met jouw naam en e-mail
adres.

DEZE GIVEAWAY ZAL EINDIGEN OP VRIJDAG 10 MEI! VEEL SUCCES!

43 comments:

René Bree said...

Ik volg jullie op facebook (marja v) en twitter(prinsesblossem)!
Geweldige actie, ik ga duimen ^_^

Arezu In Wonderland said...

Super gave actie, ze zijn allemaal geweldig, maar die blauwe zijn wel ubergaaf.
Ik volg jullie op facebook en heb het gedeeld.
Ik volgde jou al een tijd op GFC, Bloglovin' en facebook.
Mijn facebookaccount is:
A. in wonderland

Mijn mailadres:
arezuinwonderland84@gmail.com

XO Arezu

Helena said...

enter me and shared
https://twitter.com/Helenalol1/status/329139572443316224
blue
FB: Helena Lowling
Twitter: Helenalol1
Email: helenalol@virgilio.it

Katy said...

Lol, misschien sta ik dan eens niet voor lul met m'n nep Uggs haha ^^! Okay ik doe mee <3!

Naam: Rachelle
Email: rachelle487@hotmail.com

(paars =])

xxx Katy (bloggersnaam) ^^!

Jouvence said...

wat een superleuke actie.! ik ga een gokje wagen. ik vind de roze uggs zo awesome ♥

ik volg je via facebook, bloglovin en gfc (twitter heb ik namelijk niet).
ik volg mooieschoenen.nl via facebook en ik heb de link van deze post gedeeld op mijn facebook. https://www.facebook.com/amyjouvence

naam: Amy
email: jouvence@hotmail.nl

Skye said...

Enter and tweet
https://twitter.com/SkyeKumi/status/329178817639903233
FB. Skye Kumi
Twitter. SkyeKumi
Email. cloudlovely@hotmail.it

Fabiola said...

wowwwww!!!! This UGG are gorgeous!!! Loveeeeee

like your blog. what about following each other??..

http://www.ilmiopiccolocapricciobyfabiola.com

Shopaholic lama said...

Would you like to follow each other on GFC and Bloglovin?
http://shopaholiclama.blogspot.c/

Endless Summer said...

Elena Rudaya on FB
Endless Summer on GFC
Elena Rudaya on Bloglovin
@elenarudaya on Twitter
Shared on FB https://www.facebook.com/e.rudaya/posts/545924158780195
Tweeted https://twitter.com/elenarudaya/status/329222837502111747

Thanks for the great giveaway! I hope I win!

Elena
queen-of-pain at yandex dot com

Edita said...

FB/GFC/Bloglovin - Edita Kolesnik
Twitter - @EdiKolesnik
Twitter post - https://twitter.com/EdiKolesnik/status/329268425941733376
FB post - https://www.facebook.com/edita.kolesnik
Email: edita.kolesnik@gmail.com

Thank you for hosting this great giveaway :)

Iris Imming said...

Ik ben zelf niet zo van de Uggs, dus ik sla een keertje over.
Liefs, Iris

Anonymous said...

Wauw die zijn zoooo leuk!!!
Mijn favo kleur!!
Alle stappen gevolgd!!
Hard duimen nu
Dana Pepels
dananoa4@hotmail.com
@danavhvs Twitter

Anonymous said...

Wauw, super leuke uggs!!!
Volg jullie via FB en Bloglovin en heb de actie natuurlijk gedeeld ;-)

Cora@xs4all.nl

Karin Kroost said...

aaaaaah wow! wat een toffe actie zeg! ik ga helemaal voor Kobalt blauw a la Maxima!!!!! ik volg jullie op facebook (karin kroost) en ook op twitter (@soestermeid) en ga nu even kijken of ik op bloglovin' ook kan volgen want wow.. ik wil dolgraag een paar van deze moie warme knalblauwe Uggs mini maat 39! Groetjes van Karin! email: dw4s@hotmail.com

punkettina85 said...

Flower bomb on FB
Punkettina85 GFC
punkettina85@hotmail.it on Bloglovin
Shared on FB https://www.facebook.com/flower.bomb.338/posts/4704708021356

Unknown said...

Lieffie remember je eerste volger!!! Winnen, winnen, winnen, lekkere warme voetjes!!! Xxx Denise (denisesijtsma@hotmail.com)

Anonymous said...

Super gaaf de Kobalt blauwe, heel graag maak ik een kans op maat 35

Anonymous said...

Joehoeee!

Heel leuk!!
Wil ik!

biancsol@hotmail.com

xx Biancaa

Renee said...

Mijn naam is Renee Box =P
en mijn email gehaktbalsate@hotmail.com
en nu fingers crossed ^_^
Ik like je op facebook en mooieschoenen ook,

michav73 said...

Zal ik het doen……JAAAAAAA tuurlijk, want deze prijs is geweldig!!! Op hoop van zegen deel ik en like ik ook en wie weet mag ik winnen. Geweldig leuke site en producten ga zo door :-D ik blijf jullie volgen en genieten van de site en bedankt voor de pret die ik nu al beleef door ernaar te kijken ;-) Fijne dag vandaag!!!

Wieneke J said...

nooooo mijn hele comment weg! Ik heb alles gedaan, gevolgd en gedeeld in ieder geval!

FB: Wie Neke
Twitter: fash_cranberry
GFC: Wieneke J

mijn e-mailadres: fashioncranberry@gmail.com

Top actie, heb echt vervanging voor mijn Uggs nodig. Niet afgetrapt ofzo, maar gewoon alweer een paar jaartjes in gebruik.

Lesley said...

helaas mn uggs kapot door de hond!
lesleyverburg@hotmail.com
https://www.facebook.com/lesleyverburg

fashionisaparty.com said...

ik wil wel meedoen! heb alles gedaan :)

Anonymous said...

Ik heb jullie gevolgd op facebook (Merel Los) en twitter (@merellos_) en ik heb de actie even gedeeld!
Ben helemaal verliefd op die lichtblauwe uggs, dus ik hóóp dat ik ze binnenkort aan mijn kast mag toevoegen!
Mijn naam is Merel Los en mijn email adres is merel.los@hotmail.com!
Nu nog een paar daagjes fingers crossed, iedereen veel succes met deze actie :)

Liefs

Anonymous said...

Jaa,, alles voldaan!! Juffpeggy@hotmail.com (meteen aangemeld als nieuwsbrieflid) & Peggy_o1 op twitter & Peggy van Lokven op facebook !! Justtt loveee that uggs !! Succes met Kiezen <3 Liefs Peggy xx

Anonymous said...

Oeiii.. lees net op je facebook dat je ook graag even mijn maat wil weten.. maatje 38 dan graag!! Dankjewell :)!! Liefs xx Peggy

Angie G said...

Ja ik wil.
Heb alles gedaan.

xxx Angelique
angeliquexje@hotmail.com

Yvonne Vermeltfoort said...

Ik volgde je al (bijna) overal en mooieschoenen.nl toevallig ook :)Ben sowieso al fan van jullie!!!

Die Uggs maken het alleen nog een stukje mooier <3

Twitter; y_vermeltfoort en voor de rest gewoon Yvonne Vermeltfoort

XOXO

Peggy van den berg said...

Hierbij mijn reactie :)!! Groetjes Peggy van den Berg // Peggy.vdberg@gmail.com PS de uggs ontvang ik graag in maatje 38 als ik winnen mag :$:$

Sisters and Sisters said...

Wat een leuke giveaway zeg! Wij hebben alle stapen gedaan en op GFC volgden we je al jaren haha.

sistersandsisters2@hotmail.com. Wij gaan voor roze of donkerblauw in een 37!

xx

Dictionary of Fashion said...

An amazing Giveaway... I desperately want UGGs, so I'm in! :)
Figers crossed :)))))

Svetlana Zmukic
dictionaryoffashion@gmail.com
http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

Anonymous said...

Yessss please!!! Die wil ik wel Pris, alles stappen gedaan! XXX Nadi (naditjuh at hotmail.com)

I am A Love Addict said...

Dosta Radnjanska
radnjanska@gmail.com

Anonymous said...

Dolores doloresgubolory@hotmail.com

Nani said...

GFC: Nani
FB:Natasha Jordanova
Tw: @Hobitanija
hobi.tanija@yahoo.com

Meike van Dam said...

Oeeeh!!! Super leuke actie Priscilla!! Stiekem hoop ik een paar te winnen! En als dat vrijdag bekend wordt dans ik extra hard bij op de Valrave! :P

FB: Meike van Dam
Email: meike_vdam@hotmail.nl

Talitha Bouwmeester said...

Jaaaaa leuk leuk leuk en gedaan!! :D

Fb: Talitha Bouwmeester
Email: talitha.bouwmeester@hotmail.com

Valeria T. said...

FB: Valeria Tilli
GFC: Valeria Tilli
Twitter: @stra_vales
Mail/BlogLovin: valestilli@yahoo.it
Shared on Twitter: https://twitter.com/stra_vales/status/332403057382002688
Shared on FB: https://www.facebook.com/valestilli/posts/10201050979345998

Anonymous said...

Haai supper leuke uggs zou ze graag willen! Mijn maat is 39 dan ga ik maar duimen dat ik ze win!

Dana Pepels said...

Geweldige uggs nog steeds !! en vandaag is de dag, dat iemand deze prachtige schoen aan mag!!
alle stappen gevolgd
Liefs,
Dana Pepels
dananoa4@hotmail.com

Harriet Swinkels said...

Ik heb alle stapjes gevolgd! Nu heel hard duimen!

Ik ga voor de pink :)

Julia Besnard said...

Op het nippertje ook maar even meedoen! Je weet maar nooit!

Ik heb alle stappen gedaan. Nu maar hopen dat ik ook een keer een geluksvogel ben!

Myrte Hannewijk said...

Super leuke actie Pris, heb alles voldaan en die blauwe zijn wel heel vet. Groetjes uit Zeeland!

XX Myrte

E-mail: myrtehannewijk@hotmail.com